Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Lehetőséged van kérdéseket feltenni email-en keresztül az ügyfélszolgálatunknak.

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést közvetlenül honlapunkon adhatsz le. A kiskereskedelmi értékesítés miatt, a napközben üzletünkben eladott termékeket, csak a nap végén egyeztetjük webáruházunkban, így az ebből adódó esetleges készlethiányért felelősséget nem vállalunk. Termékeink a készlet erejéig állnak rendelkezésünkre. Esetleges készlethiányról  24 órán belül e-mailben értesítünk.

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

- Utánvétel: a futárnál készpénzben tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség). Utánvét fizetés díja: 890Ft.

- Biztonságos bankkártyás fizetés Barionnal

Milyen a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük és feladjuk üzletünkből. Ezt követően a kiválasztott terméknek körülbelül 3 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
A megrendelt termék házhozszállítását a GLS , Packeta futárszolgálat, csomagpontra történő kézbesítést a Foxpost, Packeta futárszolgálat végzi.

Lehet rendelni olyan termékeket, amelyek jelenleg nem elérhetők az krokodilcipotaska.hu oldalon?

Tudunk egyéni rendeléseket teljesíteni. Termékeink egy része, amelyet értékesítünk megtalálható az oldalon. Vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretnéd módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük egyeztess az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Megrendelést csak úgy tudunk törölni, ha küldesz nekünk egy emailt az krokodilcipotaska@gmail.com-ra, melyben benne van, hogy törölni szeretnéd a rendelést, illetve a rendelés azonosítója.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor az elállási nyilatkozat nyomtatványt küldd el nekünk a termékkel együtt. A visszaküldés költsége a vevőt terheli. 

https://krokodilcipotaska.hu/custom/krokodilcipotaska/image/data/dok/elallasi_jog_nyilatkozat.pdf

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

Címzett: Krokodil Cipő Táska
Utca, házszám: Bevásárlóudvar 2 C/6
Helység: 3400 Mezőkövesd
Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszáru megérkezésétől számított 14 napon belül történik meg a visszautalás.

Az oldal tetejére